Monday, December 29, 2008

Sek. Men. Sains Sultan Iskandar, Mersing, JOHOR…. Destinasiku


“Slm. Sy dh dpt sk mane. Kol en.Fathullah 038849403 bhg SBP. Nnti bgtau eh dpt kat mn”. Itu sms yg aku dpt dr classmate aku Asiah pd 26 Dis 2008 pd pukul 10:34:59…. Dia dpt posting kt Sek.Men. Sains Johor kt Kluang… Jauh tu… makin berdebar-debar aku. Si Yusri best friend aku pula dpt posting kat Sek.Men.Sains Alam Shah, K.L. Apa lg, aku terus col En. Fathullah…Ermmm… Alhamdulillah aku pn dpt semenanjung tp Johor gak. Huhuhu… Jauhnya… Johor pun Johorla… Aku tlh ditempatkan di Sek. Men. Sains Sultan Iskandar, Mersing. Tp xsangka aku dpt mengajar di sekolah sains dan berasrama penuh ni. Insyallah, Allah akan mempermudahkan segala urusanku di sana nanti. Amin.. Amin… Amin… Amin… Aku dikehendaki lapor diri ke sekolah tersebut pd 5 Januari 2009. I’Allah 1 Januari ni aku akan bertolak ke sana. Kena p awal. Maklumla nak cari tempat tinggal dulu…

Tahniah buat sahabat-sahabatku yang dpt posting kat Sekolah Berasrama Penuh (SBP) di Negeri Sembilan dan Pahang. Tidak lupe jugak yang dpt posting kat Perak, Sabah, Sarawak dan sekolah Teknik. Semoga korang menjadi guru yang cemerlang nanti. Ngajar elok2. Korang smua jgn lupe doakan aku kt sini.


No comments:

Post a Comment