Wednesday, December 17, 2008

diploma+ijazah+dpli = 3 org akak aku dpt. hehehe…


Sepanjang pengajian aku di Universiti Darul Iman Malaysia kampus KUSZA, aku telah b’kwn ngan 3 org perempuan yg mana aku m’aggapnye cam akak aku sendiri.hehehe.. mereka smua best2… selalu bg semangat & nasihat kat aku mengenai pelajaran, cinta dan mcm2 hal lg la…hehe.. aku tak kan lupekn nasihat akak2 aku ni. I’Allah J. Berikut serba sedikit latarbelakang ringkas mengenai akak2 kesygnku.. cewaaaah….

1. Masa Diploma

Namanye Nik Nisal Asmafizah… Asal Bachok, Kelantan.. Orgnye tinggi lampai & cantik2 gitu.. Jgn tgk lama2 gambar dia tu, bahaye… dia dh kahwin & dh m’punyai anak pn.hehehe. Kak Fizah ni satu skolah ngan aku mase di sekolah menengah lagi.



2. Masa Ijazah

“Engkau bermula dengan sengsara. Dalam mencari bahagia. Terasa bagai bayang-bayang gelap walau disuluh cahaya…” pernah dgr lagu ni tak???? Btul btul… Rabiatul Adawiyyah itulah namenye… B’asal dari Sungai Petani, Kedah. Skrg Kak Atun b’gelar ustazah jQAF… single lg la… tp i’Allah, bakal suaminye adalah best friend aku…hehehe… aku doakan diaorg akan kahwin tahun dpn. Amin....




3. Masa DPLI

Jamaliah itulah name yg diberikan oleh ayah dan emaknye. Hehehe… b’asal dari Tangakak, Johor. Bakal ustazah gak… bln Januari ni posting.. I’Allah… Emm… single lg… sape2 yg rase dia lelaki yang baik, gentleman gitu kalu b’kenan ngan Kak Jem aku ni leh la contact aku… hehehe.. manala tau kot2 aku leh tolong…

* apa yg best tentang diorg ialah diorg ni smua best student. Result selalu je dapat anugerah dekan… power2… b’tuah aku dpt b’kwn ngn diaorg. Ilmu diaorg pn melekat kat aku.. hehehe… Smoga Allah m’berkati hidup mereka smua.. Amiiiiiin….

1 comment:

  1. aiseymen.. terharunyee uni wat cam ni heheh.. da la promote k.jem secara besar besaran lak tu huhu malu ar k,jem cam ni kah3..

    pape pon.. uni mmg best ar.. i lebiu heheh

    ReplyDelete