Sunday, October 4, 2009

9 bulan berlalu....

huhu... sedar x sedar dh 9 bln aku m'gajar di SMSSI, Mersing... rase sekejap je.. sesi persekolhn pn dh hampir p'hujungnye.. 7 okt ni student2 dh nk exam PMR.. smoga berjaya dlm PMR & SPM nant.. bittaufiq wannajah.. trm kasih kepada Tuan Pengetua & semua guru2 SMSSI atas tnjuk ajar dan segala kerjasama yg diberikan semasa btugas di sekolah ni.. sy x lupekan smua tu.. i'Allah.. anda smuala yg m'isi kesunyian hati ku ni..cewaahh.. huhuhu.. maklumla smua kwn dh bawa haluan masing2.. jarang dpt b'hubung... smoga b'jaya smua kwn2 ngn kerjaya masing2. Amin....

rasenye x t'lmbt lg utk aku ucapkn slmt ari raya aidilfitri kpd semua warga SMSSI n smua kwn yg mgenali aku ni (uni,adik,husni@tahrir).. maaf zahir batin.. halalkan segala yg terlbih n yg terkurng.... mungkin ni thun t'akhir aku beraya ngn kwn2 aku kt kmpung.. thun dpn smua kwn2 braya ngn isteri masing2 dh ;-) tp... bile plk giliran aku???? susah aku nk jawab ni! xde rezeki lg.

dan aku ingin mgucapkn selamat pengantin baru kpd bakal pengantin ni.. Nor Azman (best friend) ngn pasangannye Rabiatul Adawiyah (akak angkat aku) yg akan diijabkabulkan pd 7 nov 2009. smoga bahagia selama2nye.. man, jg elok2 akak aku tu. kalu x, aku karate ko.hehehe... jgn lupe bawak k.atun jln2 ke rumh aku ye.. xpela aku xde pn. buat k.atun, maafkn uni ye.. x dpt p sungai petani majlis akak khwin nant.. lgpn time tu msih skolah.. i'Allah kite jupe kt rumah man nant.. dh 2 thun uni x jupe akak.. rindu sgt kt akak tau.. t'ingat time kt UDM dulu2.. huhuhu... jg elok2 kwn uni tu ye..smoga bahagia selalu. doakn uni sekali ye.. doakan uni dpt jodoh yg baik... uni.. :-( smpaikn slm uni kt family akak ye.. ade masa jgn lupe singgah rumah uni.ok...


No comments:

Post a Comment